Ronde 4

17.15 - 18.00

Image

Lucio Jessurun en Jasper Stronks

Yune

Op MiXM XL vertellen zij alles over de beïnvloeding van video content. Ze gaan de bezoeker informeren over hoe de boodschap van een bedrijf naar voren komt in een video en hoe deze de kijker beïnvloed. Hoe worden kijkers getriggerd om actie te ondernemen en hoe zal dit in de toekomst zijn? Deze vragen en meer worden beantwoord op MiXM XL.

Ronald Etman

De schuldwissers app

Eenmaal net jou studententijd ingegaan, staan er veel verleidingen om de hoek. Zo moet je ook opeens zelf al jou financiele zaakjes op orde krijgen, maar in alle pure chaos zie je het even niet meer zitten en kom je in de schulden terecht. Ronald Etman bedacht hierom een handige app, waar je je geldzaken op orde kan krijgen via de schuldwissers app. En zo schept hij weer rust bij de financiele chaoot! Via dit appje krijg je een overzicht over jou lening, schulden uitgaven en al jou geldzaken.

Image
Image

Bob van der Lee

Total Identity

Bob van der Lee (1969) begon zijn studie Architectuur en Landschapsinrichting aan de Rijkshogeschool Larenstein, maar studeerde uiteindelijk af in Marketing & Communicatie in Amsterdam. Hij startte nog tijdens zijn studie zijn eerste bedrijf en werd na afloop van zijn studie gevraagd als gastdocent Communicatieleer.

Hij startte zijn carrière bij Wunderman Cato Johnson (direct marketing) en gaf mede vorm aan de interactieve unit van Young & Rubicam (Brand Dialogue). Hij heeft daaropvolgend twee jaar voor Y&R Europe gewerkt voor de Europese key accounts als business development director van de groep.

Op 32-jarige leeftijd werd hij algemeen directeur bij VBAT, een internationaal opererend merk- en designbureau. Hij heeft in deze tijd het bureau begeleid bij de integratie in het internationale WPP-netwerk en hield zich als CEO bezig met merk-strategische vraagstukken op nationaal en internationaal niveau.

Hij werd per 2009 algemeen directeur bij Total Identity, en heeft zich de afgelopen jaren ingespannen op de veranderingsopgaaf van het bureau en haar klanten. Binnen Total Identity richt hij zich op nationale en internationale positionerings- en profileringsvraagstukken.  

Sherrily-Stacy Brute

jasey v.

Stacy is 24 jaar oud en houdt zich bezig met verschillende aspecten van het communicatie vak, ze is een ware feministische duizendpoot.

Ze heeft haar eigen online platform, creëert graphics voor huisstijlen, is sterk met sociale media, heeft een inspirerende ‘goalplanner’ ontworpen en geeft met regelmaat lezingen en workshops. Haar focus ligt vooral op creative branding en personal branding. Door middel van creative branding kan zij ervoor zorgen dat jouw website en sociale media kanalen boven de concurrentie uit knallen. Naast het online aspect helpt zij je ook met personal branding. Stacey zorgt ervoor dat je de beste versie van jezelf laat zien aan de buitenwereld.

Image
Image

Cookies

Cookies, iedereen eet ze, suikervrij of niet, maar wat doen ze eigenlijk in je computer? Is het puur toeval dat net nadat je op zoek ging voor een vliegticket naar het warme Aruba opeens overal op je Facebook tijdlijn reclames van vliegtuigmaatschappijen voorbij ziet komen? Tijdens onze workshop leer je niet alleen wat cookies zijn, maar ook wat ze doen en hoe je ervoor kan zorgen dat je niet langer last hebt van duizelingwekkende reclames op je Facebook tijdlijn. Het is interessant voor iedereen, klein of groot. Mis het niet!

Bram Padmos

Koopgedrag

Grote kans dat jij, zonder het te merken, vaak te maken hebt gehad met Eye-tracking, of beter gezegd: ge-eye-tracked bent. Posters, schappen in de winkel, websites, bill-boards, iedereen heeft er mee te maken.  Bedrijven gebruiken deze data om de gebruikte communicatiemiddelen hierop af te stemmen. Benieuwd wat Eye-tracking is? We geven even een paar voorbeelden:  

  • Waar kijk je als eerst naar in een schap van de Albert Heijn?
  • Wat let jij als eerst op bij het bekijken van een poster?
  • Zijn er misschien wel dingen die jij helemaal niet opmerkt?

Tijdens het evenement zal Bram Padmos het gaan hebben over dit onderwerp, maar ook over de psychologische kant van de marketing. De presentatie laat je inzien dat niet alleen jij, maar vooral de bedrijven zelf invloed hebben op jouw koopgedrag. Wij mogen verder niet teveel verklappen, maar zorg dat je deze presentatie niet mist!

Image

Ronde 4

17.15 - 18.00

Image

Lucio Jessurun en Jasper Stronks

Yune

Op MiXM XL vertellen zij alles over de beïnvloeding van video content. Ze gaan de bezoeker informeren over hoe de boodschap van een bedrijf naar voren komt in een video en hoe deze de kijker beïnvloed. Hoe worden kijkers getriggerd om actie te ondernemen en hoe zal dit in de toekomst zijn? Deze vragen en meer worden beantwoord op MiXM XL.

Image

Ronald Etman

De schuldwissers app

Eenmaal net jou studententijd ingegaan, staan er veel verleidingen om de hoek. Zo moet je ook opeens zelf al jou financiele zaakjes op orde krijgen, maar in alle pure chaos zie je het even niet meer zitten en kom je in de schulden terecht. Ronald Etman bedacht hierom een handige app, waar je je geldzaken op orde kan krijgen via de schuldwissers app. En zo schept hij weer rust bij de financiele chaoot! Via dit appje krijg je een overzicht over jou lening, schulden uitgaven en al jou geldzaken.

Image

Bob van der Lee

Total Identity

Bob van der Lee (1969) begon zijn studie Architectuur en Landschapsinrichting aan de Rijkshogeschool Larenstein, maar studeerde uiteindelijk af in Marketing & Communicatie in Amsterdam. Hij startte nog tijdens zijn studie zijn eerste bedrijf en werd na afloop van zijn studie gevraagd als gastdocent Communicatieleer.

Hij startte zijn carrière bij Wunderman Cato Johnson (direct marketing) en gaf mede vorm aan de interactieve unit van Young & Rubicam (Brand Dialogue). Hij heeft daaropvolgend twee jaar voor Y&R Europe gewerkt voor de Europese key accounts als business development director van de groep.

Op 32-jarige leeftijd werd hij algemeen directeur bij VBAT, een internationaal opererend merk- en designbureau. Hij heeft in deze tijd het bureau begeleid bij de integratie in het internationale WPP-netwerk en hield zich als CEO bezig met merk-strategische vraagstukken op nationaal en internationaal niveau.

Hij werd per 2009 algemeen directeur bij Total Identity, en heeft zich de afgelopen jaren ingespannen op de veranderingsopgaaf van het bureau en haar klanten. Binnen Total Identity richt hij zich op nationale en internationale positionerings- en profileringsvraagstukken.  

Image

Sherrily-Stacy Brute

jasey v.

Stacy is 24 jaar oud en houdt zich bezig met verschillende aspecten van het communicatie vak, ze is een ware feministische duizendpoot.

Ze heeft haar eigen online platform, creëert graphics voor huisstijlen, is sterk met sociale media, heeft een inspirerende ‘goalplanner’ ontworpen en geeft met regelmaat lezingen en workshops. Haar focus ligt vooral op creative branding en personal branding. Door middel van creative branding kan zij ervoor zorgen dat jouw website en sociale media kanalen boven de concurrentie uit knallen. Naast het online aspect helpt zij je ook met personal branding. Stacey zorgt ervoor dat je de beste versie van jezelf laat zien aan de buitenwereld.

Image

Cookies!

Cookies, iedereen eet ze, suikervrij of niet, maar wat doen ze eigenlijk in je computer? Is het puur toeval dat net nadat je op zoek ging voor een vliegticket naar het warme Aruba opeens overal op je Facebook tijdlijn reclames van vliegtuigmaatschappijen voorbij ziet komen? Tijdens onze workshop leer je niet alleen wat cookies zijn, maar ook wat ze doen en hoe je ervoor kan zorgen dat je niet langer last hebt van duizelingwekkende reclames op je Facebook tijdlijn. Het is interessant voor iedereen, klein of groot. Mis het niet!

Image

Bram Padmos

Grote kans dat jij, zonder het te merken, vaak te maken hebt gehad met Eye-tracking, of beter gezegd: ge-eye-tracked bent. Posters, schappen in de winkel, websites, bill-boards, iedereen heeft er mee te maken.  Bedrijven gebruiken deze data om de gebruikte communicatiemiddelen hierop af te stemmen. Benieuwd wat Eye-tracking is? We geven even een paar voorbeelden:  

Waar kijk je als eerst naar in een schap van de Albert Heijn?

Wat let jij als eerst op bij het bekijken van een poster?

Zijn er misschien wel dingen die jij helemaal niet opmerkt?

Tijdens het evenement zal Bram Padmos het gaan hebben over dit onderwerp, maar ook over de psychologische kant van de marketing. De presentatie laat je inzien dat niet alleen jij, maar vooral de bedrijven zelf invloed hebben op jouw koopgedrag. Wij mogen verder niet teveel verklappen, maar zorg dat je deze presentatie niet mist!

Koopgedrag