Ronde 3

16.30 - 17.15

Image

Jurriaan Balhuizen / Pieter Wolter

Good Sounds

Jurriaan is een specialist is muziek design en eigenaar van Good Sounds. Hiernaast is hij audio engineer en composer binnen zijn bedrijf. Jurriaan heeft aan de Universiteit van Utrecht gestudeerd en werkt nu dus bij Good Sounds een bedrijf gespecialiseerd in audio en muziek binnen de communicatiebranche.

Pieter heeft dezelfde functies binnen het bedrijf als Jurriaan en is dus ook mede-eigenaar van Good Sounds. Pieter heeft gestudeerd aan de Universiteit van Amsterdam. Pieter is begonnen als marketeer en heeft zich later gespecialiseerd in sound design.

Good Sounds Good sounds is opgericht in 2004 en ontwikkeld sindsdien music design en sound design voor o.a.: - Mc Donalds - Simpel - Lexus - Rabobank - Diverse Films

Waar gaan Jurriaan en Pieter over spreken? - Ontwikkeling van muziek binnen de communicatie/marketing branche - Hoe pas je muziek het beste toe binnen advertising - Hoe begin je als jonge ondernemer het beste een eigen onderneming - Hoe zal je muziek moeten gebruiken in de toekomst binnen de communicatie branche - Welke gevaren zullen we binnen de communicatie branche gaan kennen betreft muziek

Ed Bontrop

Klassecontact

Sociaal contact is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Langdurig zieke kinderen missen niet alleen lessen op school, maar ze missen vooral het contact met hun klasgenootjes. KlasseContact verbindt al vanaf 2008 langdurig zieke kinderen met hun klas.

KlasseContact zorgt via een mobiele of vaste verbinding dat zieke kinderen met school en klasgenoten worden verbonden. Dankzij deze techniek kunnen zieke leerlingen blijven meedoen aan de lessen en via woord en beeld communiceren. Zelfs een vraag stellen is mogelijk, door virtueel ‘een vinger op te steken’.

KlasseContact maakt het mogelijk om tijdens de lessen en ook in de pauze of buiten schooltijd contact te houden met klasgenoten. Dat is voor de zieke leerling van groot belang. Ze voelen zich verbonden met hun klasgenoten en lopen minder leerachterstand op.

Future 4 communication biedt dé kans om kennis te maken met Klassecontact! Het prachtige initiatief van KPN Mooiste contact fonds.
Ed Bontrop, de productiemanager van het Mooiste contact fonds, geeft korte demonstraties over Klassecontact aan de stand van KPN! 

Image
Image

Aicha Manuela-Martijn

Webdesign

Aicha Martijn is al meer dan 5 jaar actief in de communicatie en vormgeving branche en is daarnaast ook docent data- analyse op Hogeschool Rotterdam. Zij heeft prachtige websites ontworpen en tegelijkertijd verschillende professionals opgeleid. Aicha Martijn weet veel van website ontwerpen en kan je zeker tips geven als je daarvoor nieuwsgierig bent. Door haar ervaring met websites ontwerpen en data-analyse zijn we ervan overtuig dat zij de perfecte spreker voor de onderwerp website ontwerpen en data-analyse is. Aicha zal presentatie geven over websites ontwerpen en promoten.

Cookies!

Cookies, iedereen eet ze, suikervrij of niet, maar wat doen ze eigenlijk in je computer? Is het puur toeval dat net nadat je op zoek ging voor een vliegticket naar het warme Aruba opeens overal op je Facebook tijdlijn reclames van vliegtuigmaatschappijen voorbij ziet komen? Tijdens onze workshop leer je niet alleen wat cookies zijn, maar ook wat ze doen en hoe je ervoor kan zorgen dat je niet langer last hebt van duizelingwekkende reclames op je Facebook tijdlijn. Het is interessant voor iedereen, klein of groot. Mis het niet!

Image
Image

Bram Padmos

Koopgedrag

Grote kans dat jij, zonder het te merken, vaak te maken hebt gehad met Eye-tracking, of beter gezegd: ge-eye-tracked bent. Posters, schappen in de winkel, websites, bill-boards, iedereen heeft er mee te maken.  Bedrijven gebruiken deze data om de gebruikte communicatiemiddelen hierop af te stemmen. Benieuwd wat Eye-tracking is? We geven even een paar voorbeelden:  

  • Waar kijk je als eerst naar in een schap van de Albert Heijn?
  • Wat let jij als eerst op bij het bekijken van een poster?
  • Zijn er misschien wel dingen die jij helemaal niet opmerkt?

Tijdens het evenement zal Bram Padmos het gaan hebben over dit onderwerp, maar ook over de psychologische kant van de marketing. De presentatie laat je inzien dat niet alleen jij, maar vooral de bedrijven zelf invloed hebben op jouw koopgedrag. Wij mogen verder niet teveel verklappen, maar zorg dat je deze presentatie niet mist!

Ronde 3

16.30 - 17.15

Image

Jurriaan Balhuizen / Pieter Wolter

Good Sounds

Jurriaan is een specialist is muziek design en eigenaar van Good Sounds. Hiernaast is hij audio engineer en composer binnen zijn bedrijf. Jurriaan heeft aan de Universiteit van Utrecht gestudeerd en werkt nu dus bij Good Sounds een bedrijf gespecialiseerd in audio en muziek binnen de communicatiebranche.

Pieter heeft dezelfde functies binnen het bedrijf als Jurriaan en is dus ook mede-eigenaar van Good Sounds. Pieter heeft gestudeerd aan de Universiteit van Amsterdam. Pieter is begonnen als marketeer en heeft zich later gespecialiseerd in sound design.

Good Sounds Good sounds is opgericht in 2004 en ontwikkeld sindsdien music design en sound design voor o.a.: - Mc Donalds - Simpel - Lexus - Rabobank - Diverse Films

Waar gaan Jurriaan en Pieter over spreken? - Ontwikkeling van muziek binnen de communicatie/marketing branche - Hoe pas je muziek het beste toe binnen advertising - Hoe begin je als jonge ondernemer het beste een eigen onderneming - Hoe zal je muziek moeten gebruiken in de toekomst binnen de communicatie branche - Welke gevaren zullen we binnen de communicatie branche gaan kennen betreft muziek

Image

Ed Bontrop

KlasseContact

Sociaal contact is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Langdurig zieke kinderen missen niet alleen lessen op school, maar ze missen vooral het contact met hun klasgenootjes. KlasseContact verbindt al vanaf 2008 langdurig zieke kinderen met hun klas.

KlasseContact zorgt via een mobiele of vaste verbinding dat zieke kinderen met school en klasgenoten worden verbonden. Dankzij deze techniek kunnen zieke leerlingen blijven meedoen aan de lessen en via woord en beeld communiceren. Zelfs een vraag stellen is mogelijk, door virtueel ‘een vinger op te steken’.

KlasseContact maakt het mogelijk om tijdens de lessen en ook in de pauze of buiten schooltijd contact te houden met klasgenoten. Dat is voor de zieke leerling van groot belang. Ze voelen zich verbonden met hun klasgenoten en lopen minder leerachterstand op.

Future 4 communication biedt dé kans om kennis te maken met Klassecontact! Het prachtige initiatief van KPN Mooiste contact fonds.
Ed Bontrop, de productiemanager van het Mooiste contact fonds, geeft korte demonstraties over Klassecontact aan de stand van KPN! 

Image

Aicha Manuela-Martijn

Webdesign

Aicha Martijn is al meer dan 5 jaar actief in de communicatie en vormgeving branche en is daarnaast ook docent data- analyse op Hogeschool Rotterdam. Zij heeft prachtige websites ontworpen en tegelijkertijd verschillende professionals opgeleid. Aicha Martijn weet veel van website ontwerpen en kan je zeker tips geven als je daarvoor nieuwsgierig bent. Door haar ervaring met websites ontwerpen en data-analyse zijn we ervan overtuig dat zij de perfecte spreker voor de onderwerp website ontwerpen en data-analyse is. Aicha zal presentatie geven over websites ontwerpen en promoten.

Image

Cookies!

Cookies, iedereen eet ze, suikervrij of niet, maar wat doen ze eigenlijk in je computer? Is het puur toeval dat net nadat je op zoek ging voor een vliegticket naar het warme Aruba opeens overal op je Facebook tijdlijn reclames van vliegtuigmaatschappijen voorbij ziet komen? Tijdens onze workshop leer je niet alleen wat cookies zijn, maar ook wat ze doen en hoe je ervoor kan zorgen dat je niet langer last hebt van duizelingwekkende reclames op je Facebook tijdlijn. Het is interessant voor iedereen, klein of groot. Mis het niet!

Image

Bram Padmos

Koopgedrag

Grote kans dat jij, zonder het te merken, vaak te maken hebt gehad met Eye-tracking, of beter gezegd: ge-eye-tracked bent. Posters, schappen in de winkel, websites, bill-boards, iedereen heeft er mee te maken.  Bedrijven gebruiken deze data om de gebruikte communicatiemiddelen hierop af te stemmen. Benieuwd wat Eye-tracking is? We geven even een paar voorbeelden:  

Waar kijk je als eerst naar in een schap van de Albert Heijn?

Wat let jij als eerst op bij het bekijken van een poster?

Zijn er misschien wel dingen die jij helemaal niet opmerkt?

Tijdens het evenement zal Bram Padmos het gaan hebben over dit onderwerp, maar ook over de psychologische kant van de marketing. De presentatie laat je inzien dat niet alleen jij, maar vooral de bedrijven zelf invloed hebben op jouw koopgedrag. Wij mogen verder niet teveel verklappen, maar zorg dat je deze presentatie niet mist!